شارژ کپسول
منو موبایل

شارژ کپسول

پشتیبانی : 43000049-021

لیست قیمت شارژ کپسول آتش نشانی سال 1402

شارژ کپسول آتش نشانی یکی از موارد مهمی است که دائماً در مکان های مختلف مانند هتل ها، مغازه ها و … مورد نیاز است، کپسول های آتش نشانی انواع مختلفی دارند که همگی حاوی مواد مختلفی هستند که به مرور زمان فرسوده می شوند و نیاز به پرکردن مجدد دارند و همچنین زمان شارژ کپسول آتش نشانی و قیمت شارژ کپسول آتش نشانی نیز بسیار حائز اهمیت است. در ادامه همراه وبسایت شارژ کپسول باشید تا به این موارد بپردازیم.

شارژ کپسول آتش نشانی

شارژ کپسول آتش نشانی بسیار مهم است و کپسول آتش نشانی باید سالی یک بار شارژ شود. تمام مواد خاموش کننده مانند پودر، فوم، گاز و مایع برای خاموش کردن آتش باید دارای خواص مشترک باشند. یکی از این ویژگی ها فشار در محفظه است که باید حدود 7 اتمسفر یا 100 psi باشد و شعاع پرتاب باید حداقل 2 تا 7 متر باشد تا در عملیات اطفای حریق به آتش نزدیک نشوید. تمامی کپسول های آتش نشانی دارای درصد کارایی هستند.

ما باید به خرید کپسول های آتش نشانی به دید تجهیزات دائمی نگاه کنیم، همیشه آماده به کار و منتظر در صورت آتش سوزی. اما حقیقت این است که اکثر کپسول های آتش نشانی آماده نیستند زیرا به درستی نگهداری نمی شوند. شما کاربران عزیز شارژ کپسول باید در نظر داشته باشید که کپسول آتش نشانی شما باید سالی یکبار شارژ شود تا همیشه آماده به کار باشد.

لیست قیمت شارژ کپسول آتش نشانی سال 1402

زمان شارژ کپسول آتش نشانی

اگر از کپسول آتش نشانی استفاده می کنید، باید حواستان به شارژ کردن آن باشد. اگر از آن برای خاموش کردن آتش استفاده کرده اید یا به طور طبیعی فرسوده شده است، باید آن را تعویض کنید. شاید برای شما کاربران عزیز سوال باشد که، شارژ کردن کپسول آتش نشانی هر چند وقت یکبار طول می کشد؟ آیا کپسول ها قابل تعمیر هستند؟ البته گزینه ای به نام «تعمیر کپسول آتش نشانی» وجود ندارد.

اگر کپسول آتش نشانی یا شلنگ، گیره، نازل، دسته یا سایر قسمت ها گم شده یا آسیب دیده است، باید آن را تعویض کنید. در بیشتر موارد کپسول های آتش نشانی قابل تعمیر نیستند. اگر خاموش کننده آسیبی ندیده است، می توانید کپسول آتش نشانی را دوباره پر کنید. پس از استفاده از کپسول آتش نشانی، باید آن را دوباره شارژ کنید. شاید از خود بپرسید که کجا می توانید کپسول ها را شارژ کنید؟ مکان های مختلف خدمات شارژ مجدد کپسول آتش نشانی را ارائه می دهند.

شارژ کپسول آتش نشانی در محل

شارژ کپسول آتش نشانی در محل یکی از خدمات شرکت شارژ کپسول است که پس از شارژ کپسول آتش نشانی به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. شما کاربران عزیز می توانید با شماره تماس 43000049-021 تماس حاصل نمایید تا همکاران ما در اسرع وقت در محل شما کپسول آتش نشانی را تحویل بگیرند.

مزایای استفاده از شارژ کپسول آتش نشانی وبسایت شارژ کپسول:

  • شارژ مجدد شارژ کپسول در سریعترین زمان ممکن
  • استفاده از پیک شرکت برای حمل و نقل هرچه راحت تر کپسول آتش نشانی (هزینه پیک شرکت مبلغ 50 هزارتومان می باشد)
  • شارژ کپسول آتش نشانی در همه استان های کشور
  • کمترین هزینه و بالاترین کیفیت ممکن برای شارژ مجدد کپسول آتش نشانی
  • در زمان جمع آوری کپسول، کپسول امانی در اختیار شما کاربران عزیز قرار داده می شود

لیست قیمت شارژ کپسول آتش نشانی سال 1402

مراکز مجاز شارژ کپسول آتش نشانی

لیست مراکز شارژ کپسول آتش نشانی تایید شده و فعال بسیار زیاد است و شرکت شارژ کپسول یکی از مدرن ترین و مجهز ترین مراکز شارژ کپسول آتش نشانی در ایران می باشد. در ادامه به مراکز، شهرها و استان های تحت پوشش می پردازیم.

مراکز شارژ کپسول آتش نشانی در تهران

مراکز مختلفی در تهران وجود دارند که شارژ کپسول آتش نشانی را انجام می دهند. یکی از آن مراکز، شرکت شارژ کپسول می باشد که یکی از مجهزترین مراکز تهران و سایر استان ها است. این مرکز با دارای بودن تجهیزات مدرن، شارژ کپسول را خیلی سریع و در کمترین زمن ممکن انجام می دهد. همچنین لازم به ذکر است که در زمان تحویل کپسول، یک کپسول به صورت امانی به شما کاربران عزیز تحویل داده می شود.

شارژ کپسول آتش نشانی غرب تهران

مفتخریم به عنوان یکی از مراکز مجهز شارژ کپسول آتش نشانی در غرب تهران در خدمت شما کاربران عزیز هستیم. اگر در غرب تهران هستید و قصد خرید کپسول یا شارژ مجدد کپسول آتش نشانی را دارید می توانید همین الان با شماره تماس 43000049-021 تماس حاصل فرمایید و یا سفارش خود را بصورت آنلاین سفارش دهید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس حاصلمی کنند.

شارژ کپسول آتش نشانی شرق تهران

همچنین اگر در شرق تهران هستید نیز می توانید با مرکز ما تماس حاصل فرمایید تا پیک ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شود و یک کپسول امانی در زمان فرآیند شارژ کپسول شما تحویلتان گردد.

شارژ کپسول آتش نشانی شمال تهران

ارائه کلیه خدمات شارژ کپسول آتش نشانی در شمال تهران برای ساکنین محترم شمال تهران از جمله تجریش، دربند، ازگل، زعفرانیه، اوین، شهرک نفت، چیذر، دارآباد، والنجک، جوستان، امامزاده قاسم، شهرک محلاتی، فرمانیه، فرشته، جماران، الهیه، نیاوران و … انجام می شود.

شارژ کپسول آتش نشانی تهرانسر

اگر ساکن تهرانسر هستید و قصد دارید کپسول آتش نشانی خود را شارژ کنید، باید به شما این مژده را بدهیم که می توانید با ارسال سریع و سرعت بالا از خدمات فروش و شارژ رایگان ما بهره مند شوید.

شارژ کپسول آتش نشانی در کرج

کرج یکی از استان های هم جوار تهران است که زیر نظیر شرکت شارژ کپسول می باشد و شما همشری های عزیز کرجی نیز می توانید از خدمات ما استفاده کنید.

قیمت شارژ کپسول آتش نشانی

قیمت شارژ کپسول آتش نشانی در تهران، اصفهان، مشهد، شیراز، قزوین، سنندج، قم، ساوه، اراک، سیستان و بلوچستان، کرمان، گیلان و مازندران و … یکسان است و در تمامی این استان ها، شارژ کپسول توسط شرکت شارژ کپسول پشتیبانی می شود. در ادامه لیست قیمت شارژ کپسول آتش نشانی آورده شده است.

قیمت شارژ کپسول آتش نشانی پودری

ردیف وزن و نوع کپسول هزینه شارژ هر عدد (تومان)
۱ شارژ کپسول 1 کیلویی پودر و گاز 81.000
۲ شارژ کپسول 2 کیلویی پودر و گاز 117.000
۳ شارژ کپسول 3 کیلویی پودر و گاز 163.000
۴ شارژ کپسول 4 کیلویی پودر و گاز 213.000
۵ شارژ کپسول 6 کیلویی پودر و گاز 295.000
۶ شارژ کپسول 12 کیلویی پودر و گاز 485.000
۷ شارژ کپسول 25 کیلویی پودر و گاز 999.000
۸ شارژ کپسول 50 کیلویی پودر و گاز 1.930.000
۹ شارژ کپسول 100 کیلویی پودر و گاز  3.465.000
10 شارژ کپسول 250 کیلویی پودر و گاز 7.804.000

قیمت شارژ کپسول آتش نشانی دی اکسید کربن co2

ردیف وزن خاموش کننده هزینه شارژ (تومان)
۱ شارژ کپسول 1 کیلویی CO2
۲ شارژ کپسول 2 کیلویی CO2 98.500
۳ شارژ کپسول 3 کیلویی CO2 121.000
۴ شارژ کپسول 4 کیلویی CO2 145.000
۵ شارژ کپسول 5 کیلوییCO2 163.500
۶ شارژ کپسول 6 کیلویی CO2 205.400
۷ شارژ کپسول 10 کیلویی CO2 297.000
۸ شارژ کپسول 12 کیلویی CO2 357.000
۹ شارژ کپسول 30 کیلویی CO2  747.000

 

مطالب مرتبط
کپسول آتش نشانی از کجا بخریم

کپسول آتش نشانی از کجا بخریم

استفاده از کپسول آتش نشانی میزان خسارت آتش سوزی را کاهش می دهد. متأسفانه سالانه هزاران نفر بر اثر سوختگی […]

6 دقیقه مطالعه مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *